2017. október 11., szerda

....mindenki azt akarja..2.rèsz

Mindenki azt akarja...amit elsőnek meglàtott,ami akkor, s ott beègett a retinàjàba.
Èn szemèly szerint a csalàdom tökèletes testőrèt kerestem ,s talàltam rà egy 1996- os vilàgkiàllitason ahol ,bàr az akkori boxereimet szerettem volna hozzàmèrni a vilàg elitjèhez...mègis a fensèges argentin dogra leltem rà.
..màr règ nem az enyèm a kiàllìtàs vilàga,de valahol mègis azt kell mondjam egy szüksèges rossz.Egy hely ahol ràtalàlhat,beleszerethet,összehasonlìthat,s felvilàgositàst,informàciòt szerezhet az ember a fehèr acèlròl.
Az èn ...az utam elejèn ez plàne igaz volt,hiszen nem volt ìgy jelen az internet vilàga,nem lètezett a chat...
Az argentin dogrol maximum ùjsàghirdetèsekbő jutottunk informàciòkhoz..Nem volt egyszerű ,akkor s ùgy tenyèszteni a szűkös eszközök,lehetősègek tekintetèben...Le a kalappal eleim előtt...
A kiàllìtàs vilàga felsorakoztat,bemutat egy nem tùl egysèges àllomànyt amiből aztàn izlèsek alapjàn ès persze első benyomàs ès szimpàtia alapjàn dönt az ember ..honnan-mit!
Elfogadhatò elv az első kutyànàl...mert mindenki azt akarja hogy az ō kutyàja pont olyan nagy,erős,tiszta,hòfehèr legyen mint los...dos...gos champion xy...
Hogy egy nap ..(tudat alatt)..az övèt is ùgy csodàljàk!
...egy időbe mondtam...azèrt van szüksèg a kiàllìtàsokra hogy làssuk milyen àllomànybòl tudunk vàlasztani,mit tudunk bevinni a tenyèsztèsünkbe.S ennek egy rèsze igaz is ..ami az àllomàny mennyisègèt illeti..
A kutya valòdi,olyan tenyèsz èrtèkei amelyek szàmomra vagy egy sport kutyàsnak,egy egèszsèges kutyàt akarónak fontosak,lènyegesek..mert èvtizedekre tervezünk, a kiàllìtàsokon nem elèrhetők.
De mindenk azt akarja...hogy az ő kutyàja legyen a legtökéletesebb!
#argentindog #rapidhuntersteam #vivaargentina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése